نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

راه وجود دارد برای کمک دیابت و بیماری کلیه بیماران زندگی طولانی تر

راه وجود دارد برای کمک دیابت و بیماری کلیه بیماران زندگی طولانی تر "مادر من 72 است و او نیز diálisis.Ella diabetes.Ella بسیار ضعیف است و در حال حاضر او در امیدوار است hospital.Cuál زندگی در این مورد؟ راه هایی برای کمک به زندگی طولانی تر شما وجود دارد؟ "

در واقع، با درمان موثر، وضعیت را می توان مادر خود را کاهش داد و او می تواند با کیفیت و عمر داشته باشد.

مشخص شده است که دیابت علت اصلی بیماری های کلیوی crónica.Nivel قند خون بالا علائم مشخصه diabetes.Con قند خون بیش از حد بالا در عروق خونی است، گلومرول شروع به طور فزاینده است در نتیجه از دست دادن پروتئین های آسیب دیده بیشتر، سلول های قرمز خون و در نتیجه sucesivamente.A به عنوان مادر خود را 72 ساله است، بیخطر هستند به شدت مورد نیاز، در اینجا من توصیه دهان و دندان درمان طب چینی.

کلید گرفتن طب چینی به صورت خوراکی است داروهای نیرو خون پردازش و حل استاز، مطمئن کپسول خوراکی یا سوپ دارویی و داروهای خوراکی برای detoxicate خلط حالت سکون و رطوبت کدورت در روده ها.

تمرکز بر استفاده از مواد مخدر که خون را تقویت و حل استاز برای درمان های مختلف استاز التهاب و سمی با آن تابع. تمرین اثر خوب نشان داده است.

اصل درمانی

Detoxicate عوامل بیماری زا در قلب، ریه، طحال، معده، صفرا و دوازده کانالهای انرژی برای صاف جریان چی، خون و مایعات corporales.De بنابراین، بر اساس نسل از استاز خون، مرطوب آب، خلط می توان آن را حل می شود.

در یک کلام، امید به زندگی بیماران دیالیزی مبتلا به دیابت می تواند با کمک بیمار دهان و دندان درمان طب چینی با دیابت و بیماری کلیه می تواند طولانی تر و mejor.Si زندگی می کنند هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز دارند طولانی مدت کمک برخی از در درمان دیابت با بیماری کلیه، ممکن است پیام را ترک به شما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: